این 10مین سالگرد فعالیت Nuvias UC است! مدیرعامل استیو هریس و COO راب اسمیت در مورد پرسش و پاسخ درباره مکان از کجا شروع کردند ، دستاوردها ، چالش ها و پیش بینی های آینده.
ابتدا ایده شما درباره شرکت چگونه به وجود آمد؟ / دیدگاه شما هنگام راه اندازی شرکت چیست؟
استیو هریس : ما فرصتی را برای ایجاد شرکتی با مهارت ادغام فنی دیدیم تا بتواند از ارائه دهندگان خدمات کوچکتر ، نوآورانه و مختل کننده ، یک سرویس تلفنی مبتنی بر ابر را ارائه دهد. . به نظر می رسد امروز بسیار ساده است و مشخص بود که Cloud یک فناوری گسترده خواهد بود ، اما راه اندازی و پشتیبانی از یک سرویس Cloud در آن زمان بسیار دشوار بود. ما درمورد ساختن مشاغل تصمیم گرفتیم كه روی توانمندی های فناوری تمرکز كنیم و خوشبخت بودیم كه كارمندان ارشد در Broadsoft و Acme Packet در آن زمان دیدگاه ما را به اشتراک گذاشتند. ایده و اولین قدم برای ادغام مشاغل در واقع در دفاتر Polycom در Slough در سال 2008 اتفاق افتاد ، اما تا اینكه ما در سال 2012 VComm را به دست نیاوردیم كه شروع به كار رسمی با پلی كردیم و در این مرحله ما به توزیع انتقال یافتیم. تجارت ما اساساً با این کسب و کار تغییر کرد زیرا ما شاهد یک فرصت بزرگتر برای توزیع کننده متمرکز بر فناوری هستیم که می تواند مجموعه ای از محصولات و خدمات را در سراسر ابر و ارتباطات یکپارچه به پایان برساند.
کدام لحظه ها به عنوان Nuvias UC برای شما متمایز است. بزرگترین دستاوردها؟
Rob Smith : در طول سال ها دستاوردها و لحظه های بسیاری بوده است که جزئی جدایی ناپذیر از سفر UC Nuvias UC بوده اند. با این حال ، بیشترین موفقیت برجسته مربوط به مشتریان و بخشی از سفر آنها بوده است. این به ما این امکان را داده است كه شاهد موفقیت و رشد آنها باشیم. ما ممكن بوده ایم كه در صنعت Cloud UC با برخی از شركت های نوآورانه و پر رشد كار كنیم ، و مشاركت هایی كه با مشتریان داریم ، ما را به سمت نوآوری و تحول مداوم محصول و خدمات ما سوق داده است.
هدف ما همیشه این بوده است كه برای شرکای ما یک فن آوری توانمند باشد ، که اغلب در پس زمینه کار می کند تا موفقیت آنها را تضمین کند. موفقیت ما ذاتاً با موفقیت مشتریان و شرکای ما در ارتباط است و بسیار خوب بوده است که بخشی از سفر آنها بوده است. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با آنها هستیم.
هر مشاغل با چالش های خود روبرو است – چه چیزی شما بوده است و چگونه بر آن غلبه کرده اید؟
استیو هریس : بزرگترین چالشی که ما به عنوان یک تجارت به طور مؤثر با رشد سر و کار داشته است. برای هر مشاغل یک چالش بزرگ است اما این یک شرکت است که می تواند شرکتی را ایجاد یا شکسته کند. ما در اتوماسیون بسیار متمرکز و سرمایه گذاری کردیم و سیستم های اولیه و API خود را بیش از 6 سال قبل ساختیم و این یک حرکت بسیار مهم و حرکتی بود که رهبری فکری ما را در مقابل رقبا در آن زمان نشان می داد. حتی اکنون هنوز هم برای تجارت ما اساسی است و ما یک تیم اختصاص داده شده به نوآوری و توسعه نرم افزار داریم. ما به مدت 3 سال متوالی در Deloitte Fast Track Technology 50 قرار گرفتیم و این شهادت خوبی برای رشد ما بود ، اما همچنین ثبات و دوام تجارت ما را در هر زمینه آزمایش کرد.
و همچنین اتوماسیون زیادی سرمایه گذاری کرده ایم. در مردم ما ما خوشبخت هستیم که بسیاری از اعضای اولیه کارمندان ما امروز هنوز در کنار ما هستند و همچنان نقش فعالی در رشد و پیشرفت کار ما دارند. ما کاملاً علاقه مند به توانمندسازی و رهبری در تمام سطوح شرکت هستیم و بنابراین امیدوارم همچنان چالش مقابله با رشد خود را در آینده بپذیریم.
بهترین قطعه مشاوره رهبری که شما به شما داده ایم چیست؟
استیو هریس: من فکر می کنم بهترین توصیه ای که به من داده شده این است که همیشه در تصمیم گیری قوی و واضح باشم. به نظر می رسد برخی از تصمیمات بسیار جسورانه و جاه طلب هستند ، اما اینها تصمیماتی هستند که می توانند تأثیر عمیق و مثبتی بر تجارت بگذارند. من می خواهم فکر کنم که ما به عنوان شرکتی دیده می شویم که هم پویا و هم پاسخگو باشد.
راب اسمیت: به نظر می رسد آشکار است ، اما بهترین توصیه ای که به شما داده ام این است که به طور مداوم با آن درگیر و گوش دهید. به مشتریان خود ما همیشه تلاش کرده ایم این کار را انجام دهیم ، و من می خواهم فکر کنم ما به عنوان شرکتی شناخته شده و پویا و پاسخگو به مشتریان هستیم. اگر در 10 سال گذشته به گذشته نگاه کنید ، بسیاری از بهترین ایده های ما برای گسترش محصول یا خدمات ارائه شده ما از بحث و گفتگو با مشتریان اصلی ما ناشی شده است. نمونه بارزترین این مورد چندین مشتری اصلی ما بود که از ما خواسته بودند سالها پیش توزیع کننده آنها شویم. ما شروع به تمرکز روی این کار کردیم که منجر به دستیابی ما به VComm در سال 2012 شد و متعاقباً رشد گسترده ای در تجارت ما ایجاد کرد. این تمرکز ما را قادر ساخت تا به یک شریک واقعی برای پایان دادن به فناوری پایان برای مشتریان تبدیل کنیم.
فکر می کنید 10 سال آینده به نظر شما NUvias UC چیست؟
Rob Smith: نکته ای که مسلم است ، این است که صنعتی که ما در آن هستیم ، تکامل می یابد. اگر امروز در مقایسه با 10 سال پیش به فناوری ، فروشنده ، ارائه دهنده خدمات ، توزیع کننده و نمایندگی فروش نگاه کنیم در مقایسه با 10 سال پیش شاهد تغییراتی کاملاً بوده ایم. نکته اصلی NUvias UC در مرحله بعدی سفر ما این خواهد بود که برای شرکای خود مهم باقی بمانیم و همچنان به عنوان فن آوری توانمند انتخاب مورد نظر خود باشیم. برای اطمینان از اینكه ما همچنان در ارتباط با این موضوع هستیم ، همچنان نوآوری و اتوماسیون را همانطور كه سالهاست انجام داده ایم ، به ارائه راه حلها و خدمات جدید در بازار ، در مقیاس ، ادامه خواهیم داد. انتظار می رود با توجه به فرصت های گسترده رشد در ابر ، ارتباطات و همکاری های یکپارچه ، 10 سال آینده حتی از 10 سال اول هیجان انگیز تر باشد!