امروزه ابزار تجزیه و تحلیل را برای ProCall Enterprise ارائه میکنیم: Estos ProCall Analytics یک ماژول اضافی برای ProCall Enterprise است.
این ابزار همه تماسها و دادههای ارتباطی مهم را در داشبوردهای مدرن و واضح نمایش میدهد.
از این آمار برای یک نمای کلی سریع از پتانسیل و تنگناها در فرآیندهای ارتباط فشرده ایجاد کنید.
با ProCall Analytics شما تصمیمات بهتر و مستدل تری می گیرید. از طریق تهیه و ارزیابی ساده و واضح داده های ارتباطی خود در داشبورد، دسترسی شرکت خود را بهینه کنید و رضایت مشتریان خود را افزایش دهید. دانش به دست آمده از این طریق می تواند B. به عنوان مبنایی برای سرمایه گذاری، آموزش بیشتر و آموزش عمل می کند.
مهمترین عملکردها در یک نگاه:
- حداقل تلاش برای پیکربندی: به لطف یکپارچه سازی یکپارچه در ProCall Enterprise
- موجود در همه دستگاه ها: مبتنی بر مرورگر برنامه پاسخگو
- حریم خصوصی اولویت اصلی است: اطلاعات شخصی شما محافظت می شود
- پاک کردن داشبوردها: داشبوردهای از پیش تعریف شده رفتار ارتباطی شما
- تجزیه و تحلیل های بیشتر: ارزیابی ها با عملکرد "drill down": ReportsExport006 یا به صورت فایل CSV، XML یا HTML صادر کنید