DIGITAL FUTUREmag – مصاحبه با اووه برگمان

East Hessian NETHINKS GmbH به عنوان یک متخصص در فناوری اطلاعات و ارتباطات از شرکت های متوسط ​​در عملیات و نظارت بر زیرساخت های فناوری اطلاعات داخلی با راه حل ها و خدمات ثابت پشتیبانی می کند. به ویژه حوزه امنیت داده ها نقش اصلی را ایفا می کند. مدیرعامل NETHINKS ، Uwe Bergmann در مصاحبه DIGITAL FUTUREmag در مورد آنچه که کسب و کارش با یک تولید کننده اسباب بازی دانمارکی ارتباط دارد ، صحبت می کند ، که SME ها قطعاً باید در مورد جنایت سایبری به آن توجه کنند ، به همین دلیل است که آموزش های بیشتر مزایای آشکاری را نه تنها شخصاً به ارمغان می آورد. اما در مجموع چرا ، به ویژه در مواقع بحرانی ، ترکیب سالم تبادلات بین فردی هم مهم و هم صحیح است. یک ربع قرن خدمات موفق فناوری اطلاعات و راه حل های ساخته شده در فولدا را تبریک می گویم. آیا می توانید خلاصه ای از تاریخچه شرکت خود و اهداف و پروژه های آینده فناوری و داخلی خود را برای ما بیان کنید؟ بسیار مهم: مشتریان شما چگونه از آن سود می برند؟

Uwe Bergmann: این شرکت در سال 1996 با نام regio [.NET] GmbH به عنوان ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات (ISP) تاسیس شد. من خودم در سال 2003 به عنوان مدیر خارجی به کار مشغول شدم و یک سال بعد شریک آن شدم ، زیرا پتانسیل باور نکردنی شرکت و کارکنان آن را دیدم. از سال 2017 ، Bastian Marmetschke خانگی ما به همراه من مدیریت شرکت را بر عهده دارد. در سال 2004 ما این شرکت را به NETHINKS GmbH تغییر نام دادیم ، بنابراین جهت گیری فرامنطقه ای را بیان کرده و در عین حال از یک ISP خالص به ارائه دهنده زیرساخت فناوری اطلاعات تبدیل شد. سبد محصولات ما از زمان تاسیس شرکت به میزان قابل توجهی گسترش یافته است. هدف ما ارائه راه حل های شبکه هوشمند به صورت جامع است. NETHINKS در حال حاضر بر سه ستون استوار است و البته تنوع بیشتری نسبت به ابتدا دارد. ما اطمینان می دهیم که شرکت های متوسط ​​از شبکه هوشمند و ارتباط سریع از مقر شرکت به شعب ، سایت های تولیدی ، انبارها یا دفاتر خانگی برخوردار هستند. ما به مشتریان خود یک سیستم تلفن ارائه می دهیم که برای آنها مطلوب است ، – در صورت تمایل – بیش از 1000 افزونه. و این کاملا قابل اعتماد است. به عنوان مثال ، ما مراقب یک زنجیره بیمارستانی هستیم که از طریق ما تماس می گیرد. حوزه دیگری که تقاضای زیادی دارد وب و ایمیل است. ما می توانیم راه حل های جامع ، سفارشی و کامل را به مشتریان خود ارائه دهیم. من دوست دارم آن را با آجرهای لگو مقایسه کنم. ما قطعات جداگانه را به همان شکلی که مشتری می خواهد – و نحوه مناسب ترین آنها برای آنها مونتاژ می کنیم. ما یک استراتژی روشن داریم که در ابتدا برای سال 2026 طراحی شده است. ما می خواهیم تا آن زمان تعداد کارکنان خود را از 30 نفر به 60 نفر افزایش دهیم. ما همچنین می خواهیم تا آن زمان فروش را دو برابر کنیم. ما همیشه با آخرین فناوری روز به روز هستیم ، محصولات فوق العاده خوبی در دست تهیه داریم و زنان و مردان با انگیزه و ایده های عالی که برای ما کار می کنند. ما به سالهای آتی پر از خوش بینی و اشتیاق برای عمل امیدواریم. مشتریان از ما لذت خواهند برد.

DIGITAL FUTUREmag: گزارش حملات هکرها به شرکت های معروف ، اما در حال حاضر به طور فزاینده ای به شرکت های کوچک و متوسط ​​، سروصدایی ایجاد می کند. چالشی که شما به عنوان یک متخصص می توانید با اطمینان با آن روبرو شوید. چگونه می توان NETHINKS اقدامات مناسبی را انجام داد ، به عنوان مثال ، برای محافظت پیشگیرانه از شرکت های متوسط ​​یا کمک هدفمند به افراد آسیب دیده؟ تصمیم گیرندگان برای جلوگیری از از دست رفتن یا سوء استفاده از داده های حساس خود توسط مجرمان سایبری چه نکاتی را باید در نظر بگیرند؟ روزها و هفته های گذشته به کیفیت جدیدی دست یافتند. در سال 2019 ، اقتصاد آلمان از طریق خرابکاری ، سرقت اطلاعات و جاسوسی حدود 100 میلیارد یورو خسارت دید. امسال به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود. هر شرکتی باید از شبکه و داده های خود محافظت کرده و خود را در برابر چنین حملات هکرها مسلح کند. به ویژه در زمان همه گیری همه گیر ، کارکنان به دفتر خانه فرستاده می شوند بدون آنکه مسئولان در مورد امنیت داده ها فکر کافی داشته باشند. باید پیشاپیش روشن شود که همه داده ها ایمن هستند و هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند که مجوز انجام این کار را ندارد. بسیاری از شرکتها در اینجا بی گناه عمل کردند. اگر رایانه های خصوصی به شبکه شرکت متصل شوند ، احتمال دسترسی مزاحمان بیشتر است. نوت بوک ها همیشه باید نوت بوک های شرکت باشند. با NETHINKS ، شرکت ها یک شریک قابل اعتماد و با تجربه در کنار خود دارند که مشاوره و راه حل های فردی را در زمینه امنیت شبکه شرکت خود طراحی می کند. صرف نظر از فایروال یا محافظت از DDoS: ما خط دفاعی در برابر حملات هکرها را تشکیل می دهیم. به عنوان مثال ، همراه با شرکای درجه یک که دارای مجوز دفتر فدرال امنیت اطلاعات هستند ، راه حل های بهینه ای را در زمینه DDoS ارائه می دهیم. مشتریان ما این انتخاب را دارند که آیا تنها یک وب سایت یا کل مناطق آدرس IT باید از حملات محافظت شود. در هفته ها و ماه های گذشته ما به شرکت های متعددی کمک کردیم تا از خود در برابر چنین حملاتی محافظت کنند یا از بدترین حملات پس از آن جلوگیری کنند.

DIGITAL FUTUREmag: آموزش بیشتر ، به ویژه در قالب فرمت های دیجیتالی ، عاملی است که نباید به منظور تضمین دانش و رقابت در بلندمدت دست کم گرفته شود. جنبه ای که برای NETHINKS بسیار مهم است. چه گزینه هایی را به کارکنان خود ارائه می دهید تا از مسائل فنی مطلع شوند؟ آیا توصیه ای وجود دارد که مدیران منابع انسانی علاقه مند باید به آن توجه کنند؟ اگر کسی از تیم ما به ما نزدیک شود و بخواهد تحصیلات خود را ادامه دهد ، ما این کار را ممکن می کنیم. در نهایت ، وقتی کارمند پس از سمینار دانش خود را منتقل می کند ، کل شرکت سود می برد. البته ، ما در زمان همه گیری بیشتر از پیشنهادات آنلاین استفاده کردیم و خودمان نیز آنها را ارائه کردیم. بسیار خوب است که این منطقه به طور قابل توجهی گسترش یافته است. اما: اگر هر روز هشت ساعت پشت سر هم به مدت چهار روز پشت کامپیوتر بنشینید ، نمی توانید تمام محتوا را ذخیره کنید. به خصوص که ممکن است در حین عمل حواس او پرت شود. من از طرفداران بزرگ آموزش و حضور در محل هستم. این ممکن است برای مدیرعامل یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات عجیب به نظر برسد. به هر حال ، یک سمینار در شهر دیگر می تواند پاداشی برای کارکنان یا حداقل تغییر سرعت باشد. پس از همه ، پس از اتمام برنامه روز ، این فرصت نیز وجود دارد که نگاهی به مکان بیندازید. و تبادل بین شرکت کنندگان در سمینار نیز بسیار مهم است. اگر چیزی را فوراً متوجه نشدید ، از همسایه خود بپرسید. به همین دلیل است که ما این تجربه را کسب کرده ایم که کارکنان ما در جلسات حضوری بیشتر از وبینارها آموخته اند. این توصیه من به مدیران منابع انسانی است. اما همیشه به محتوا و محدوده آموزش بستگی دارد.

آینده دیجیتال نشان: همه گیری هنوز ما را در تعلیق نگه داشته است: محدودیت ها با کاهش و برعکس دنبال می شود. NETHINKS در حال حاضر چگونه با شرکای تجاری بحث می کند یا از مشتریان مراقبت می کند؟ آیا بازدیدهای کلاسیک در محل توسط تیم فروش شما در حال حاضر دوباره واقع بینانه است یا قصد دارید به عنوان غرفه دار در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید؟
یا آیا اکنون بیشتر روی کانال های دیجیتال تمرکز می کنید تا در دسترس گروه های هدف خود قرار بگیرید؟ [[19659005]

اووه برگمان: در ابتدای همه گیری ، ما مطمئن شدیم که افراد ما به طور مرتب مورد آزمایش قرار می گیرند. به طور کلی ، ما کرونا را بسیار جدی گرفتیم ، به سرعت یک مفهوم پیچیده بهداشت را توسعه دادیم و همچنین کارکنان زیادی را به دفتر خانه فرستادیم. ما ملاقات با ما یا قرارهای خارج از خانه را به حداقل رسانده ایم. و البته ما همچنین با مزایای جلسات دیجیتال آشنا شدیم. صحبت آنلاین اغلب در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. می بینید که با همه مشتریانی که شخصاً به آنها مراجعه کرده ایم به صورت آنلاین بسیار خوب کار کرده است. با مشتریان جدید بسیار مشکل است. در یک مکالمه شخصی بهتر است ببینید چه چیزی باعث می شود طرف مقابل تیک بزند و خواسته های او چیست. همه ما مردم هستیم: و مردم دوست دارند خود را با افراد دیگر احاطه کنند. این در طبیعت ماست در ماه اکتبر ما می خواهیم در it-sa ، بزرگترین نمایشگاه تجاری اروپا برای امنیت فناوری ، شرکت کنیم. چنین رویدادی شخصاً مفید خواهد بود. اما البته ما منتظر تحولات کنونی خواهیم بود و به تصمیمات دولت فدرال احترام خواهیم گذاشت. وقتی از ما س askedال می شود که آیا ارتباط باید به صورت حضوری انجام شود یا به صورت دیجیتالی ، ما پاسخ می دهیم: ما یک کار را بدون ترک کار دیگر انجام می دهیم.

DIGITAL FUTUREmag: از ارزیابی ها ، نکات و چشم اندازهای متنوع شما متشکرم. من می خواهم از شما برای سالها همکاری خوب تشکر کنم و برای شما آرزوی موفقیت و انرژی می کنم!

همچنین می توانید مصاحبه را در اینجا در DIGITAL FUTURE بخوانید. .