پیش بینی های کانال ما در این هفته به ارتباطات یکپارچه و سرعت نوآوری در مورد همکاری ، یک ماده مهم برای بهره وری تبدیل می شود.
راب اسمیت ، COO ارتباطات یکپارچه در Nuvvias ، برخی از موضوعات مهم را نشان می دهد. [19659003] 1. تسریع همگرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات
2020 شاهد هم افزایی بین ادغام و ادغام سیستم های ارتباطی سنتی و ارتباطی با سرعت بیشتری خواهد بود و پیشرفت های بیشتری را در تجربه کاربر ایجاد می کند. نمونه های بسیار خوبی از این قبیل با ادغام سرویس هایی مانند Dropbox و Zoom وجود دارد که ویژگی های متقابل پلت فرم را برای تسهیل ارتباطات در زمان واقعی درمورد محتوای مشترک ارائه می دهد. ما انتظار داریم که ادغام بین فروشندگان IT و UC با سرعت در حال پیشرفت باشد. برای بهره مندی از این ، ما همچنین انتظار داریم که تعداد بیشتری از ارائه دهندگان خدمات سنتی و فروشندگان UC از جمله خدمات IT را به عنوان بخشی از پیشنهادات خود ببینیم تا ارزش مشتری خود را افزایش داده و رویکردی متنوع تر از نمونه کارها را اتخاذ کنیم. این امر باعث افزایش تقاضا و نیاز به اتوماسیون در زنجیره تأمین ، در زمینه تهیه ، فعال سازی و مدیریت این خدمات جدید می شود.
2. رشد شدید در پیوست
بحث و گفتگوهای زیادی در بازار ارتباطات پیرامون فناوری ابر ، خدمات سرویس ، IoT و 5G وجود دارد. با این حال ، در بسیاری از موارد ، به ویژه در بازار ارتباطات متحد ، اغلب نیاز به یک نقطه پایانی برای مصرف و استفاده کامل از پیشرفت های موجود در قابلیت های سرویس ابری وجود دارد. ما انتظار داریم شاهد رشد مداوم و قوی پیوست نقطه انتهایی UC مانند هدست و گوشی برای مصرف خدمات ابری همیشه در حال تحول باشیم. برای گسترش این امر ، انتظار داریم که در سال 2020 فرصت های گسترده ای برای رشد فیلم و همکاری در بازار فراهم شود ، زیرا این بازار به بازار انبوه تبدیل می شود. مشتریان خواستار تجربه کامل تر UC هستند و این همزمان با شرکت هایی مانند Zoom ، LogMeIn ، سیسکو و دیگران ، استفاده و استفاده از خدمات آنها را آسان می کند ، در حالی که شرکت هایی مانند Poly و Yealink در حال ارائه تجهیزات فرضیه بسیار مناسبتری برای جذب مشتری هستند. بازار انبوه این سال آینده رشد قدرتمندی را برای ارتباطات یکپارچه و پیوستن به نقطه پایان همکاری ایجاد خواهد کرد.
3. Virtualisation & Clop Adoption
سالهاست که فروشندگان ارتباطات سنتی روی ارائه نرم افزار خود متمرکز شده اند ، که می تواند عملکردی از نظر سطح telco را در یک محیط مجازی و متعاقباً در یک معماری ابری بومی ارائه دهد. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات قبلاً محیط خدمات خود را به یک معماری تنها نرم افزاری منتقل کرده اند ، جایی که برخی از آنها شروع به استفاده از ابر عمومی کرده اند. ما انتظار داریم پذیرش بیشتری از زیرساخت های عمومی عمومی از امثال اوراکل ، گوگل و آمازون برای میزبانی خدمات ارتباطات از راه دور برای پشتیبانی از گسترش جغرافیایی و تکامل معماری شبکه باشد. پیشرفت های این فناوری از سوی ارائه دهندگان ابر عمومی و فضای سنتی فروشندگان ارتباطات از راه دور شروع می شود تا معماری های بومی ابر کاملاً به کار گرفته شوند و از قابلیت هایی مانند اتوماسیون و مقیاس بندی تقاضا بهره بگیرند.