شرکت هایی مانند Adacor که در صنعت خدمات داخلی هستند ، هر روز تعداد زیادی از سوالات پشتیبانی مشتری را مدیریت می کنند. برای پاسخگویی سریع به سیل سوالات ، مدیریت بهینه آنها و مستندسازی پایدار ، پشتیبانی ارائه شده توسط نرم افزار ایده آل است. اما کدام برنامه برای نیازهای مختلف تجاری مناسب تر است؟ ما ابزارهای مختلفی را آزمایش کردیم و سرانجام در مورد جیرا تصمیم گرفتیم. در این مقاله خواهید فهمید که ابزار توسعه نرم افزار چابک و سیستم بلیط چه مزایایی ارائه می دهد و شرکت شما چگونه می تواند از آن بهره مند شود.
جیرا جایگزین OTRS می شود
شرکت ما از زمان تاسیس در سال 2003 به طور مداوم در حال رشد است. در ارتباط با رشد ، تعداد پروژه ها افزایش می یابد و هر یک پیچیده تر و پیچیده تر می شوند. این پیشرفت البته با افزایش سوالات پشتیبانی نیز همراه است. از آنجا که ما باید تمام فرایندها را به صورت کتبی ضبط کنیم ، به اسنادی ساختار یافته و پایدار از جمله امکان ارتباطات استاندارد و بهینه سازی فرآیند نیاز داریم.
ما به عنوان یک شرکت خدمات گرا ، از همان ابتدا از یک میز راهنما مبتنی بر نرم افزار استفاده می کنیم. اولین سیستم بلیط Open Technology Real Services (OTRS) نام داشت و به سیستم درخواست بلیط باز نیز معروف است. وقتی این نرم افزار به محدودیتهای مورد نیاز ما رسید ، یک تغییر سیستم ضروری شد. OTRS توابع و افزونه های مهم را از دست داده است. ایجاد معیارها دشوار بود. برنامه نمی تواند برای تیم های خاص سفارشی شود ، بنابراین ما نمی توانیم Scrum یا Kanban را ادغام کنیم. پس از معرفی روشهای کار چابک در شرکت ، ما همچنین می خواهیم این موارد را در سیستم های دیجیتال ترسیم کنیم. ما ارزیابی کردیم و به نفع سیستم بلیط Jira به عنوان بهترین گزینه برای رفع کسری تصمیم گرفتیم. علاوه بر این ، تیم توسعه ما قبلاً تجربیات مثبتی با نرم افزار Jira داشته اند – ابتدا برای سناریوهای آزمون ، بعداً برای فرآیندهای برنامه ریزی چابک با Scrum.
Jira به سیستم بلیط مرکزی تبدیل می شود
با هدف بهینه سازی گردش کار ، اکنون Atlasian Jira را به عنوان سیستم مرکزی در کل داریم. شرکت معرفی شده است. با تشکر از معماری برنامه انعطاف پذیر قابل انعطاف ، می توان مناطق مختلف شرکت را به خوبی ترسیم کرد. استفاده از جیرا برای بسیاری از اهداف و نیازها مناسب است. این نرم افزار ابتکاری از حوزه فنی و غیر فنی در مدیریت وظیفه شفاف پشتیبانی می کند. این همکاری بین کارمندان ، مشتریان و تیم ها را ارتقا می بخشد. نرم افزار Jira توسط همه تیم های داخلی برای برنامه ریزی کار با Scrum استفاده می شود. از طریق میز سرویس جیرا ، ما از تبادل داخلی با اداره و ادارات فنی و همچنین ارتباط با مشتریان اطمینان حاصل می کنیم. روش های متنوعی که می توانیم از آن استفاده کنیم ، سرمایه عظیمی برای Adacor و مشتریان آن است.

سیستم بلیط Jira Atlassian پشتیبانی مشتری و مدیریت وظیفه را آسان می کند.
گردش کار دیجیتال روندهای تجاری را ایجاد می کند. transparent
جیرا سهم قابل توجهی در مدیریت موثر شرکت دارد. توابع گزارش این مزیت را دارند که می توان در هر زمان ، کلیه فرایندها و مراحل توسعه را ردیابی کرد. واکنش سریع و زمان پردازش منجر به گردش کار کارآمد و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. تیم های ما گردش های فردی را با مسئولیت های مشخص طراحی می کنند. همکاری در مرزهای مکانی امکان پذیر است و با استفاده از هر دستگاهی قابل اجراست. تنظیمات حقوق را می توان در صورت لزوم تعریف کرد ، به طوری که حفاظت از داده ها برای همه کسانی که در این فرآیند دخیل هستند ، در دسترس باشد. علاوه بر این ، انعطاف پذیری و سفارشی سازی نرم افزار گویای این محصول است.
3 مهمترین یادگیری
ما می خواهیم کار با سیستم بلیط Jira را برای شما آسان کنیم. در اینجا هیجان انگیزترین بینش های ما وجود دارد:
یادگیری 1: تجزیه و تحلیل قبل از مفهوم است. داشتن یک ایده ثابت و روشن درباره چگونگی برنامه ریزی استفاده از جیرا بسیار مهم است. بهتر است همه تیم ها و کارمندان از همان ابتدا در برنامه ریزی و اجرا مشارکت داشته باشند. سپس آنها در استفاده عملی بسیار سریعتر این ابزار را خواهند پذیرفت. به برنامه نیاز دارید در Adacor ، ما اغلب با مدیریت زیرساختی جیرا از مشتریان خود پشتیبانی می کنیم.
یادگیری 3: تعریف حقوق از داده ها محافظت می کند: محافظت از داده ها نقش مهمی در مدیریت وظیفه دیجیتال دارد. از تنظیمات حقوق استفاده کنید و مشخص کنید که کدام تیم ها ، کارمندان یا مشتریان مجاز به دسترسی به کدام داده ها هستند. محصول مدیریت شده جیرا برای شرکت ها. Jira نرم افزاری عالی است که معمولاً فقط با کمک متخصصان می توان با موفقیت از آن استفاده و مدیریت کرد. تلاش های اداری زیاد است و مدیریت کاربران (محلی / LDAP) پیچیده است. عملکرد راه حل نرم افزاری روی سرورهای خود شرکت معمولاً برای مشتریان ما بسیار وقت گیر است ، زیرا علاوه بر دانش فنی ، نگهداری مداوم نیز مورد نیاز است. بنابراین شرکت ها اغلب کارکرد راه حل های تجاری خود را به Atlasian Cloud یا به یک ارائه دهنده راه حل ابری مدیریت شده مانند Adacor واگذار می کنند.
Cloud Atlassian ارزان است و مستقیماً از تولید کننده پشتیبانی فنی می کند. نقطه ضعف این است که خدمات نمی توانند به دامنه شرکت مرتبط شوند. علاوه بر این ، حافظه و تعداد کاربران محدود است. پیکربندی های منفرد سیستم فقط به میزان محدودی امکان پذیر است و بسیاری از پلاگین های رایج در دسترس نیستند. از آنجا که Cloud Atlasian مبتنی بر AWS است ، نمی توان منتقل کرد که داده ها به ایالات متحده منتقل می شوند.
Adacor Managed Jira عملیات نرم افزاری را ساده می کند
محصول Adacor Managed Jira توابع و تنظیمات از دست رفته Cloud Atlasian را تکمیل می کند و سایر موارد مفید را نیز ارائه می دهد خدمات در عملکرد نرم افزار. Andreas Bachmann ، مدیر عامل و CIO در Adacor ، در مورد مزایای Managed Jira توضیح می دهد: "ما این محصول را در نمونه کارهای خود قرار داده ایم زیرا نرم افزار Atlassian در بین شرکت ها تقاضای بیشتری دارد. با وجود بسیاری از ارائه دهندگان ، این نرم افزار از نقص کیفیت رنج می برد یا زیرساخت های ارائه شده نیازهای شرکت ها و شرکت های بزرگتر را برآورده نمی کند. از طرف دیگر ، شرکت ها در Adacor دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند می گیرند. ما از همان ابتدا مشتریان خود را در مفهوم عملیاتی مشارکت می دهیم و یک فرد تماس شخصی با تجربه مدیریت Jira در اختیار آنها قرار می دهیم. " این باعث ایجاد امنیت بیشتر و افزایش عملکرد می شود. شرکت ها می توانند خدمات را از طریق دامنه های خود و یا از طریق دامنه های ثبت شده در دسترس قرار دهند. این محصول با فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه و تعداد نامحدودی از کاربران امتیاز می گیرد. داده ها فقط با رعایت بالاترین استانداردهای حفاظت از داده ها و GDPR اتحادیه اروپا ذخیره و پردازش می شوند. یک فایروال پیچیده ، مجوز و نسخه پشتیبان نیز از داده ها محافظت می کند. بر اساس بسته های مختلف ، سرویس می تواند متناسب باشد و کاملاً متناسب با تمام نیازهای فردی باشد.
نتیجه گیری: جیرا پشتیبانی مشتری و برنامه ریزی وظیفه را ساده می کند
به عنوان بخشی از تحول دیجیتال ، پاسخ سریع به سوالات مشتری و تبادل مستقیم بین تیم های چند کاره برای این موارد ضروری است. شرکت باید مطلق باشد. با Atlassian Jira ابزاری عالی دریافت می کنید که فرآیندهای شفاف ایجاد می کند و ارتباطات داخلی و خارجی را تسهیل می کند. آداكور در اوایل مزایا را تشخیص داد و در همین حال استفاده از جیرا را به تمام مناطق شركت گسترش داده است. به منظور به اشتراک گذاشتن تجربه و دانش خود در زمینه برخورد با جیرا و در دسترس قرار دادن آن برای سایر شرکت ها ، محصولی را تولید کرده ایم که معایب میزبانی در Cloud Atlasian را برطرف می کند و مزایای بسیار دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد.