Jira Ticketsystem ابزاری همه کاره است. برای اجرای و کنترل فرآیندهای تجاری دیجیتال و همچنین پردازش وظایف و سوالات. در ابتدا جیرا فقط در توسعه نرم افزار مورد استفاده قرار می گرفت. اینک یکی از برنامه های پیشرو در زمینه مدیریت وظیفه است ، حتی در زمینه های غیر فنی. اما چگونه سیستم بلیط دقیقاً کار می کند ، مزایای آن چیست و کاربردهای بالقوه آن چیست؟
سیستم بلیط با مدیریت گردش کار یکپارچه
اصل اساسی سیستم بلیط جیرا جمع بندی اطلاعات ، وظایف ، اسناد و نظرات در یک بلیط است. کلیه مطالب به یک فرآیند بسیار خاص اشاره دارد. مدیریت گردش کار مرتبط تضمین می کند که فرایند طبق یک برنامه مشخص پردازش می شود. بر این اساس ، کارمندان درگیر نیز در زمان مناسب در این فرآیند شرکت می کنند.
در هر زمان ، کارمندان می توانند وضعیت فعلی یک فرآیند را از طریق داشبورد و اعلان های نامه الکترونیکی خودکار مشاهده کنند. بعلاوه ، ضبط و پردازش فرایند استاندارد تولید آماری را با توجه به کیفیت خدمات امکان پذیر می کند.
مزایا: کارآیی ، شفافیت و ساختار
سیستم پر فروش قدرتمند جیرا ، کلیه فرایندهای پروژه را به نمایش می گذارد. این ابزار از طریق گردش کار جداگانه و یک مدیریت شفاف و شفاف ساختار یافته ، گردش کار کارآمد و نتایج بهینه پروژه را تضمین می کند. یک سفارشی سازی خاص برای هر پروژه سازمانی امکان پذیر است. کارکردهای اساسی باعث می شود که این نرم افزار پیچیده باشد اما در عین حال کاربر پسند و شهودی باشد. با این کار تعداد کارها و فرایندها به صورت شفاف و همچنین وضعیت مربوطه نمایش داده می شوند. در نتیجه ، پیشرفت های نامطلوب می توانند سریعتر شناسایی شوند و راه حل ها در مراحل اولیه آغاز شود.
مبادله مبتنی بر فرآیند بین افراد درگیر در فرایند نیز تسهیل شده و کار تیمی بهینه شده است. با کمک ابزار ، فرایندها با اطمینان ، ساختاری و به موقع اجرا می شوند. اثر مثبت: کیفیت پروژه افزایش یافته است. از سیستم بلیط فروشی جیرا می توان برای هر نوع درخواست خدمات استفاده کرد: مدیریت برنامه ، انتشار اسناد ، مدیریت ایده ، درخواست پاسخ به تماس ، سؤال فنی یا مدیریت متقاضی.
استفاده عملی از سیستم بلیط جیرا
Adacor دارای اطلس جیرا به عنوان یک سیستم مرکزی در کل شرکت است. معرفی شده است. از طریق میز خدمات جیرا (سیستم فروش بلیط) هم ارز داخلی را با اداره و هم با بخش های فنی و همچنین ارتباط با شرکت های مشتری ترسیم می کنیم. در همین حال ، بیشتر و بیشتر بخش های تخصصی در حال معرفی سیستم بلیط هستند ، اخیراً در ماه سپتامبر بخش عملیات مردم (PEO).
هماهنگی فرآیندهای سوار شدن با سیستم بلیط جیره
بخش عملیات مردم از سیستم بلیط برای مدیریت سوالات داخلی کارمندان استفاده می کند. علاوه بر این ، روند گسترده سوار شدن برای کارمندان جدید از اکتبر در یک حماسه (بلیط کارشناسی ارشد) نقشه برداری شده است.
استفاده از جیرا برای تیم مزایای بسیاری دارد: پیش از این ، روند پردازش برای هر کارمند جدید چرخیده و هماهنگ می شد. این روش بسیار پیچیده بود. در عین حال ، چالش فراموش نشدن یک مرحله فرآیند ، مشاهده تمام رابط ها به تیم های دیگر و اطلاع رسانی به صاحبان فرآیند در زمان مناسب بود.
کار برنامه ریزی در تیم PEO
با معرفی جیرا ، خیلی راحت تر شد: روند پردازش با یک به اصطلاح حماسه آغاز می شود. کلیه اطلاعات مربوط به کارمند جدید ، مانند نام ، اداره و شروع کار ، توسط تیم PEO ذخیره می شود. از Epic برای تجسم مراحل گردش فردی در روند پردازش استفاده می شود. اطلاعات موجود به عنوان بخشی از گردش کار به بخش های شرکت کننده در بلیط های فرعی (فرعی) ارسال می شود و در آنجا پردازش می شود. قوانین اتوماسیون و انتقال به سایر کارها ، کارگردانی یک کارمند جدید را از امضای قرارداد ، از طریق آماده سازی برای اولین روز کاری تا پذیرش پس از مشروط ، ترسیم و هماهنگ می کند.
Kiki Radicke، People People and Leader برند در Adacor هیجان زده درباره همکاری با جیرا: "از آنجا که ما شروع به استفاده از سیستم بلیط کردیم ، روند ورود به سیستم ما بسیار شفاف تر و واضح تر شده است. ما دیگر نیازی به هماهنگی وظایف باز ، رابط با تیم های دیگر ، تماس با افراد و شرکای خود نداریم. جیره به طور خودکار همه اینها را برای ما انجام می دهد. علاوه بر این ، سیستم بطور دقیق و دقیق از مرحله بعدی که ما باید انجام دهیم مطلع می کند. "این تجربه مثبت باعث شده است تا عملیات مردمی نیز از ماه دسامبر به بعد نقشه پردازش برای دانشجویان شاغل و کارآموزان را از طریق جیرا ترسیم کند. علاوه بر این ، انتقال روند فرار و تغییر نقش در نظر گرفته شده است.
نتیجه گیری: استفاده از سیستم های بلیط در سراسر مرزهای IT
تجربه ما نشان می دهد که مدیریت خودکار کار در خارج از فناوری اطلاعات امکان پذیر است. این فقط تیم های IT نیست که با جیرا کار می کنند. برای همه بخش های دیگر ، استفاده ارزش افزوده قابل توجهی را به ارمغان می آورد. کسانی که تصمیم می گیرند از این ابزار به عنوان بخشی از کار تیمی خود استفاده کنند ، به بهترین وجه با زمان کافی برای برنامه ریزی و تبادل ایده با همکاران خود باقی می مانند.
برای شرکت هایی که در عملیات ، مدیریت یا کاربری جیرا نیاز به پشتیبانی دارند ، معمولاً توصیه می شود که یک شرکت میزبان مدیریت شده مانند Adacor استخدام کنید. با انجام این کار ، ما شرکت های مشتری را در توسعه مفهوم عملیاتی درگیر می کنیم و یک فرد در تماس شخصی با تجربه در جیرای مدیریت شده برای آنها فراهم می کنیم.