با استمرار عملیاتی با خیال راحت از طریق بحران

با استمرار عملیاتی با خیال راحت از طریق بحران

در حال حاضر ما هیچ علامت فنی یا پرسنلی نمی بینیم که نشان می دهد خدمات ما به مشتریان ما مختل شده است.

بسیاری از شرکت های مشتری در حال حاضر درخواست پشتیبانی اضافی می کنند: منابع سرور در حال افزایش است ، دسترسی اضافی به VPN در حال نصب است یا سؤالی درباره ظرفیت سرور و خدمات زیرساختی پاسخ دادند.

ناگفته پیداست که تمرکز اصلی ما اطمینان از در دسترس بودن سیستم ها و برنامه های کاربردی است. ما هر روز وضعیت را به عنوان بخشی از بحران و مدیریت اضطراری خود تجزیه و تحلیل می کنیم – و به بیان محضری ، فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. ما با شرکتهای مهم و تأمین کننده مهم در تماس هستیم.

کلیه مکانها (اسن ، آفنباخ ، گوتلرلو برای Filoo) و مراکز داده (NTT ، Interxion ، Telehouse) از Adacor بطور موقت طراحی شده اند ، مانند زیرساختهای اساسی داخلی و خدمات تأمین (TIER3 +) در مراکز داده.

ایمن در وضعیت از راه دور

علاوه بر این ، کارمندان ما از الزامات و اطلاعات از دستورالعمل های سیستم مدیریت امنیت اطلاعات که برای آنها اعمال می شود – همچنین در دفتر خانه آگاه هستند. یک بار دیگر ، سرمایه گذاری در یک فرهنگ شرکتی که بیشتر بر دستورالعمل تمرکز دارد ، بیشتر بر اعتماد متمرکز است تا کنترل ، و این باعث نمی شود تفاوت سلسله مراتبی بین کارمندان (به عنوان مثال ، تلفنهای همراه فقط برای مدیران) در اینجا پرداخت شود. از آنجا که همه مجهز به سخت افزار و نرم افزار لازم هستند ، هر یک از آنها می توانند دستورالعمل های ایمنی ابتدایی زیر را رعایت کنند:

  • بدون پردازش اطلاعات عملیاتی در مورد دستگاه های خصوصی ،
  • فقط اتصالات و انتقال داده های رمزگذاری شده از دستگاههای کار دورکاری Adacor به مکانهای مرکزی سیستم های IT از Adacor ،
  • کلیه دستگاه ها با اقدامات محافظت فنی (رمزگذاری ، محافظت از رمز عبور و غیره) ،
  • تماس مستقیم از طریق گپ با تیم امنیت اطلاعات در صورت بروز مشکلات و نقص ،
  • پشتیبانی سریع از فناوری و شبکه ارائه می شوند. – تیم های عملیاتی برای مشکلات فناوری اطلاعات.

اکنون بازاندیشی دوباره آغاز شده است

بسیاری از شرکت ها در حال حاضر فقط متوجه آنچه لازم برای فعال کردن کار از راه دور برای کل نیروی کار است ، می باشند. ناگهان آنها از افزایش کار در خانه می دانند که کارمندان آنها ابزار مناسبی ندارند – از سخت افزار گرفته تا نرم افزار ارتباطی تا دسترسی به سرویس های ابری – و اینکه امنیت فرآیندهای تجاری گاهی در معرض خطر است.

در قراردادهای خدماتی با شرکتهای مشتری ، بسیاری از نکاتی را که بطور جدی مورد بحث قرار می گیرد ، بحث می کنیم. تا چه حد این تأثیر بر فرهنگ سازمانی مشتریان ما تاثیری ندارد البته قابل ارزیابی است. با این حال ، ما هنگامی که نیاز به پیشرفت در یک نقطه یا نقطه دیگر داشته باشیم ، به طور فعال از شرکتهای مشتری خود پشتیبانی می کنیم. به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت ها با توجه به اتصالات VPN خود ، در حال رسیدن به حد خود هستند. سیستم های فایروال موجود اغلب در درجه اول برای کارمندان در این زمینه در نظر گرفته می شدند ، اما برای کل نیروی کار نبود. به عنوان مثال ، کنسانتره Adacor VPN می تواند به برقراری پیوندهای امن با منابع شرکت کمک کند.

چشم انداز: تغییرات به معنای فرصت های جدید

برای Adacor ، بحران به معنای تغییر است. ما مانند میلیونها نفر دیگر ، ما در حال تجربه این هستیم که شرکت ها حتی وقتی همه کارمندان از خانه کار می کنند ، به فعالیت خود ادامه دهند. بخش اعظمي همچنان بدون اينترنت و گزينه هاي ارتباطي مرتبط خواهد بود. شرکت ها ، مقامات و سازمان ها در حال حاضر به سرعت ساختارهایی را می سازند که ده ها سال از آن غافل بوده اند. در آینده ، این موضوع توجه ما را به پتانسیل مثبت دیجیتال شدن جلب می کند. ما در Adacor دانش زیادی کسب کرده ایم و می توانیم محصولات و خدمات خود را متناسب با نیازهای شرکتهای مشتری خود تنظیم کنیم.

.