پاسخ دهندگان در مورد اینکه آیا حقایق سخت یا نرم باید در مورد انتخاب متخصصان تصمیم بگیرند ، مخالف هستند. واضح است كه متخصصان (61 درصد) به عنوان كارشناسان موضوع تحت تعقيب هستند. علاوه بر این ، ذهن خلاق (56 درصد) از افراد محور اجرا (44 درصد) جلوتر است.
5 صلاحیت برتر طبق مطالعه عبارتند از:
- تمایل مادام العمر برای یادگیری (40 درصد)
- توانایی یادگیری (39 درصد) [19659004] توانایی کار در فرم های مختلف تیمی (39 درصد)
- توانایی برقراری ارتباط (36 درصد)
- استقلال (34 درصد)
Adacor همچنین تاکید زیادی بر تمایل به یادگیری دارد. با توجه به افزایش اتوماسیون ، بسیاری از فعالیت های روزمره دیگر در دسترس ما نیست ، به همین دلیل نیاز به کارمندان برای ادامه آموزش خود افزایش می یابد. برای ما به عنوان یک شرکت مهم است که از تغییرات دیجیتال همگام باشیم. به همین دلیل است که ما در تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری زیادی می کنیم و در این زمینه ما به طور فزاینده ای در پروژه های ابتکاری مرتبط با هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کنیم. برای اینکه در توسعه چنین نوآوری ها موفق باشیم ، به افرادی با مهارت های نرم ویژه نیاز داریم: آنها باید بخواهند یادگیری را ادامه دهند ، در موقعیت های جدید و روش های کار چابک قرار بگیرند ، از برقراری ارتباط با دیگران لذت ببرند و از کار در یک تیم لذت ببرند. در مقابل ، برای ما به عنوان یک کارفرما ، چنین الزاماتی بدان معنی است که باید محیطی را برای کارمندان ایجاد کنیم که رویکردهای جدید کار چابک را در نظر بگیرد. اهداف شرکتها باید به صورت شفاف ابلاغ شود و تیمهای درگیر در برنامه ریزی اجرا. هرکسی که برای ما کار می کند ، باید احساس مسئولیت کند و می خواهد اهداف تیم و شرکت خود را به جلو سوق دهد.
متخصصان و شرکت ها چگونه یکدیگر را پیدا می کنند؟
گزارش HR به این سؤال پاسخ می دهد که چگونه متخصصان و شرکتهای مناسب یکدیگر را پیدا می کنند. .
- پورتال های کاری در اینترنت (59 درصد)
- کانال های متعلق به شرکت (به عنوان مثال وب سایت ، حضور در نمایشگاه تجاری با 48 درصد)
- کارمندان کارمندان را استخدام می کنند (46 درصد)
- رسانه های اجتماعی (32 درصد) ، ارائه دهندگان خدمات خارجی (31 درصد) و رسانه های چاپی (29 درصد) تقریباً برابر هستند
در Adacor ، ما اغلب به آدرس مستقیم کاندیداهای مناسب اعتماد می کنیم. علاوه بر الزامات فنی ، تطبیق مبتنی بر ارزش برای ما مهم است. ما همچنین در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با متقاضیان ارتباط برقرار می کنیم. ما مرتباً از طریق حساب اینستاگرام خود بینش های معتبری از شرکت ارائه می دهیم. پرتال شغلی Adacor در مورد تیم ها و پروژه های آنها جزئیات بیشتری را در مورد پیشنهادات و مزایای شغلی ارائه می دهد. در غیر این صورت ما دوست داریم هنگام پر کردن جای خالی به پشتیبانی همکاران متکی باشیم.
ما از طریق مشارکت با دانشگاه ها با دانشجویان همکاری نزدیک می کنیم. این امر ما را قادر می سازد تا با نامزدهای اولیه فردا ملاقات کنیم و از Adacor هیجان زده شویم. مشاغل دانشجویی فرصتی عالی برای آشنایی دانشجویان به عنوان یک شرکت فراهم می کند. آنها شروع کاملی برای کار جوانان هستند.
ما همچنین به طور مرتب سخنرانی و جلسات جلسات برگزار می کنیم و تورهای اداری را در محل خود در Offenbach برگزار می کنیم.
جوایز برای نامزدها جذاب است. نامزدها
مشاغل جدید با روش های جدید کار همیشه با تغییر فرهنگ همراه هستند. به طوری که شرکت ها می توانند به دنیای خارج ثابت کنند که خود را به شیوه ای مدرن و آینده نگر محور قرار داده اند و فرهنگ نیز زندگی می کند ، نظرسنجی کارمندان یا ارزیابی های ناشناس توسط کارکنان مهم است. متقاضیان می توانند بدانند که یک کارفرما واقعاً چقدر معتبر است. بنابراین جوایز به نوعی شاخص اعتماد عمل می کنند.
در سال 2019 ، ما از دریافت چندین جوایز که گواهی بر فرهنگ محیط کار دوستانه و درجه یک خانواده ما است ، خوشحال شدیم. به عنوان یک شرکت خانوادگی ، به ما "Uff" تعلق گرفت. خانواده دوستانه در اوفنباخ ". مجله والدین ما را به عنوان یکی از بهترین شرکت ها برای خانواده ها در آلمان به رسمیت شناخته است. به این موضوع افزوده شده است رتبه بندی در مجله Brigitte به عنوان یکی از بهترین کارفرمایان برای زنان در آلمان (برای جزئیات بیشتر به مقاله وبلاگ ما در این زمینه نیز مراجعه کنید).
تیم مشهور تحقیق و مشاوره عالی ، مکانی عالی برای کار در ژوئیه 2019 برای ما ارائه داد. فرهنگ محیطی جذاب و زندگی شده از آن قدردانی کرد. هانا جورمان ، دستیار پروژه در تیم عملیات مردم ، کارفرمای رویایی را در Adacor یافت: "ما پروژه های هیجان انگیز و چالش برانگیزی داریم که در آنها می توانم به ایده ها و دانش خودم کمک کنم. علاوه بر این ، مزایای بزرگی مانند یوگا در محل اسنن یا رویدادهایی مانند مهمانی تابستانی ما ، مهمانی کریسمس و جشن موفقیتهای مشترک. "
امکان آموزش بیشتر و ایجاد تعادل بین زندگی و کار
پس از پیدا شدن یک شرکت و متخصص مناسب. قدم بعدی حفظ اشتغال و اشتیاق برای شغل است. این به معنای توسعه مداوم بیشتر و ارتباطات باز در مورد اهداف شرکت و شخصی است تا بتواند خودش و شرکت را ارتقا دهد. این روند هرگز نباید به خواسته های بیش از حد منتهی شود ، بلکه باید متناسب با برنامه زندگی کارمند مربوطه باشد. هدف از ماندگاری طولانی مدت کارکنان با این موضوع ارتباط نزدیکی دارد. ارتباطات باز در سطح چشم ، که از مبادله متقابل زندگی می کند ، در این امر نقش دارد. در دراز مدت ، یک شرکت مجبور است موقعیت خود را به عنوان یک کارفرمای جذاب – چه از نظر داخلی و چه در خارج ، قرار دهد.
- آموزش مادام العمر و آموزش بیشتر (50 درصد)
- گسترش تعادل کار و زندگی (44 درصد).
- علاوه بر این ، شرکت ها کارکنان خود را در یک فضای خوب کار (49 درصد) ، دستمزد عادلانه (42 درصد) و ساعات کار انعطاف پذیر (40 درصد) حفظ می کنند.
برای اینکه کارمندان در Adacor احساس خوبی کنند ، ما یک فرهنگ شرکتی بسیار محترمانه و آشنا زندگی می کنیم. علاوه بر این ، ما یک دسته گل از مزایا را ارائه می دهیم: ما از یادگیری مادام العمر پشتیبانی می کنیم و به همه اجازه می دهیم ادبیات تخصصی مورد نظر را سفارش دهند و تیم ها بودجه های مشخصی را برای اقدامات آموزش بعدی داشته باشند. ما همچنین بر تعادل کار و زندگی یا عامل هماهنگی کار و زندگی تأکید زیادی می کنیم: سعی می کنیم خود را به گونه ای قرار دهیم که در وهله اول مطالبات بیش از حد ایجاد نشود. کارشناسی ارشد و مربیان اسکرام ما برای کمک به تیم ها در جلوگیری از خطرات احتمالی حضور دارند. شما فرآیندی را توسعه می دهید که کار هوشمند را امکان پذیر می کند. ساعت کاری محرمانه ، فرصت کار در منزل یا کاهش موقت ساعات کار ، پیشنهادهای دیگری برای کارمندان است. علاوه بر این ، ما مدلهای ورود مجدد انعطاف پذیر بعد از مرخصی والدین را ارائه می دهیم و هزینه های مهد کودک را برای نسل بعدی کارمندان پوشش می دهیم. طیف گسترده ای از ورزش نیز در اتاق تناسب اندام شرکت با مربی بدن سازی در اختیار کارکنان است.
نتیجه گیری: دیجیتالیزاسیون یک موتور شغلی است
دیجیتالیزاسیون یک موتور شغلی است تا یک قاتل شغلی. این با نتایج مطالعه هایس تأیید شده است. براساس این مطالعه ، 54 درصد از شرکت کنندگان انتظار دارند که مشاغل جدید در فناوری اطلاعات ایجاد شود. در Adacor ما آن را به همان شکل می بینیم. مهمترین مهارت های مرتبط با تغییر دیجیتال ، تمایل به یادگیری مادام العمر و توانایی یادگیری است. شرکت ها مجبورند استراتژی پرسنلی خود را به گونه ای برنامه ریزی و تدوین کنند که در ابتدا متخصصان مناسبی پیدا کنند. در مرحله دوم ، وفاداری به شرکت وجود دارد – به عنوان مثال از طریق اقداماتی مانند آموزش های بعدی و تعادل خوب کار و زندگی.
در هنگام استخدام ، Adacor 2020 بنابراین به ترکیبی از اقدامات به علاوه نقاط کانونی جدید تکیه می کند: ما برنامه ریزی برای حضور در نمایشگاه ها داریم. دوره های. ما همچنین می خواهیم همکاری خود را با دانشگاه ها گسترش دهیم. ما همچنین می خواهیم از طریق کمپین برندسازی کارفرما در شبکه های اجتماعی ، آگاهی از برند Adacor را بالا ببریم. ما می خواهیم میزبان IT ملاقات ها باشیم ، قالب Meetup خود را برقرار کنیم و میزبان "جلسه کار جدید" باشیم. استراتژی استخدام ما همچنان بر پرداختن مستقیم به نامزدهای مناسب تمرکز دارد. یکی از مهمترین موضوعات در حال انجام HR ، رضایت کارکنان است و همچنان باقی است. در این زمینه ، ما به طراحی فضای شرکتی که هر کس می تواند دانش و ایده های خود را به طور مساوی کمک کند ، اهمیت زیادی می دهیم. ما به عنوان یک شرکت ، راه خود را به سمت یک سازمان چابک انجام داده ایم که در آن نوآوری و توسعه بیشتر از مهمترین ارزشهای ماست. ما همچنان این مسیر را دنبال می کنیم تا یک کارفرمای موفق و عالی بمانیم.
.